Případové studie

Domů / Případové studie

Pomohli jsme Puravii ušetřit milion korun. Jak?

Data o zboží měl e-shop Puravia rozeseté v několika systémech. Správa zásob tak nebyla efektivní a objednávky nového zboží se často řídily jen odhady. “90 % portfolia jsme prostě objednávali každý týden podobně,“ říká ředitel Martin Chvátal.

Ve výsledku tak měla Puravia naskladněné zboží, které se dlouho nedařilo prodat. Díky našemu nástroji DataBrush Forto se nám podařilo data dostat na jedno místo. Firma se zbavila neefektivních zásob, které zabíraly místo ve skladu a uvonila tak 1 milion korun.

Tým Puravia dnes objednává zboží podle predikcí, a tak se nestane, že by byl sklad plný neprodejného sortimentu. „Jsme rádi, že každá koruna investovaná do zásob přináší maximální návratnost,“ říká David Syrový, CEO DataBrush.

Zajímá vás víc o tom, jak jsme v Puravia pomohli? Stáhněte si case study.

Máte podobné problémy se zásobami? Ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme.

4camping díky DataBrush Forto přestal přicházet o zisky

4camping, největší obchod s outdoorovým vybavením v Česku, se dlouhodobě potýkal s tím, že některé oblíbené produkty chyběly skladem. Zákazníci je nenašli na webu a odcházeli jinam. Přestože měli dodavatelé zboží k dispozici, předvídat poptávku bylo složité.

Na jaře 2024 se firma rozhodla využít DataBrush Forto – nástroj pro chytré řízení zásob. Nasazení trvalo jen měsíc a nákupčí brzy zjistili, že odhady DataBrush Forta sedí velmi přesně. “Postupně jsme nástroji svěřili více než 200 značek a zboží v hodnotě nad 50 milionů korun,” říká Hana Hebnarová, nákupčí vybavení 4camping.

Dopad precizní predikce se ukázal před Vánoci. Zboží, které dříve často chybělo, bylo tentokrát připravené. “Obrat na zboží, které jsme spravovali, vzrostl z 28 na 59 milion korun, narůstající prodeje nákupčí promítli do objednávek a obchod tak nepřicházel o zisky,” přibližuje David Syrový, CEO DataBrush.

Databrush Forto spravuje zboží i na několika zahraničních trzích. “Každá země je trochu jiná. To, na co jsme zvyklí v Česku, nemusí platit na maďarském trhu. Liší se svátky a prázdniny, na jihu začíná sezóna kempování dřív. I oblíbené sporty jsou rozdílné. DataBrush Forto nám v tom hodně pomáhá,” říká Hana Hebnarová, nákupčí vybavení 4camping.

Zajímá vás víc o tom, jak jsme ve 4camping pomohli? Stáhněte si case study.

Máte podobné problémy se zásobami? Ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme.

Chcete vidět, jak bude DATABRUSH FORTO fungovat u vás?

Přesvědčte se sami, jak může DATABRUSH FORTO zpřehlednit váš sklad, zefektivnit nákup a ušetřit náklady. Zanechte nám svůj e-mail a my se vám ozveme s přístupem do testovací verze.
Pro přístupové údaje stačí vyplnit a odeslat Vaši e-mailovou adresu. Odesláním formuláře souhlasíte s možností být kontaktováni za účelem navázání spolupráce.

Spočítejte si zdarma hodnotu nadzásob s DATABRUSH FORTO